ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Εργάζεσαι χωρίς απολυτήριο Λυκείου;

Το σχολείο μας συμμετέχει σε εθελοντικές αιμοδοσίες του Δήμου Παλλήνης της Μητρόπολης με σημαντική προσφορά. Δείτε και ποια είναι τα προτερήματα πιο κάτω.

Ποια είναι τα ευεργετήματα για όποιον συμμετέχει σε εθελοντική αιμοδοσία;

Κυρίως διεγείρετε τον οργανισμό σας να παραγάγει νέα αιμοπετάλια και ρίχνετε τον αιματοκρίτη σας, αν και εφόσον είναι υψηλός, όπως λένε οι ειδικοί.

Πόσες απουσίες δικαιολογούνται από αιμοδοσία μαθητών και εκπαιδευτικών;

Οι απουσίες που δικαιολογούνται από την αιμοδοσία ή όπως λέγονται οι αιμοδοτικές άδειες είναι 2 ημέρες. Αυτές οι ημέρες δεν προσμετρώνται ούτε σε μαθητές ούτε σε εκπαιδευτικούς.

Ποια είναι η λεπτομέρεια που πρέπει να θυμόσαστε αναφορικά με την αιμοδοσία;

Ότι οι απουσίες 2 ημερών λόγω αιμοδοσίας διαγράφονται ή δεν προσμετρώνται μετά την ημέρα αιμοδοσίας. Οι συνολικές ημέρες αιμοδοτικής άδειας είναι 2.

Στη Βραδιά Σωκράτους που πραγματοποιήθηκε  στο Εσπερινό Λύκειο Παλλήνης είχαμε την ευκαιρία να προβληματιστούμε αλλά και να κάνουμε ένα νοερό ταξίδι στη δίκη του Σωκράτη με την ανεπανάληπτη απολογία του!

Δείτε και τα επόμενα βίντεο.

Εκδηλώσεις όπως η τσικνοπέμπτη δίνουν έναν άλλο τόνο στο σχολείο, ειδικά όταν συμμετέχουν όλοι δίνοντας έναυσμα για σύσφιξη σχέσεων συνάμα με την απόκτηση βιωμάτων από τη ζώσα Παράδοση μας.

Υποδεχτήκαμε την Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Αποστολών Αιγάλεω που έκανε ένα βιωματικό σεμινάριο στους μαθητές μας και έδωσε κίνητρα σε αρκετούς να ασχοληθούν με την πρόληψη και να γίνουν αργότερα διασώστες.

Σε ένα 👌 βιωματικό σεμινάριο Karpa είχαμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στο εσπερινό Λύκειο Παλλήνης.

Τι έδειξε η Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Αποστολών Αιγάλεω;

✅ Η κυρία Αποστολάκη από την Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Αποστολών Αιγάλεω ακούραστα σε εθελοντική βάση ενημερώνει τα σχολεία της Αττικής που την καλούν.

👋 Την ευχαριστούμε πολύ.

Karpa, Σεμινάριο KARPA στο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ από την Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Αποστολών Αιγάλεω. Οι μαθητές είδαν τεχνικές ανάνηψης από ελαφρά αλλά και δύσκολα επεισόδια και πώς μπορούν να σώζουν ζωές.

Οι επισκέψεις στη Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ή στη Βουλή των Ελλήνων αλλά και σε άλλα μουσεία. Τέτοιες δράσεις είναι τόσο ευεργετικές όσο και ψυχωφέλιμες για μαθητές και καθηγητές.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη του Εσπερινού Λυκείου Παλλήνης στο 🎯 Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) σε διάφορα εκθέματα διαδραστικά που
❤️ «ανοίγουν μυαλό και ψυχή».

✅ Ευχαριστίες στην κυρία Μαρίνα Τσέκου, την υπέροχη ξεναγό μας.

🙏 Τα εύσημα ανήκουν στην κυρία Βατούγιου Χριστίνα, που οργάνωσε όλη την επίσκεψη.

Με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη στη 🇬🇷 Βουλή των Ελλήνων την Πέμπτη 16/11/2023.

👌Το Εσπερινό Λύκειο Παλλήνης πραγματοποιεί προγραμματισμένες επισκέψεις και δράσεις καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

🙏Ευχαριστούμε τις ❤️ συνοδούς εκπαιδευτικούς κκ. Βατούγιου Πεϊνιρτζή Μέξη.

Σε ειδική εσπερίδα μας ενημέρωσε η κα. Ανθή Γεωργιάδου τόσο για το Bullying όσο και για το Cyberbullying.

Αυτή είναι μία πολύ κρίσιμη εσπερίδα που πρέπει να γίνεται σε όλα τα σχολεία της χώρας.

Η εσπερίδα στο Εσπερινό Λύκειο Παλλήνης με θέμα: Cyber Bullying από την
✅ειδικό επιστήμονα: Δρ Γεωργιάδου Ανθή έδωσε στους μαθητές μας και σε όσους ήρθαν να παρακολουθήσουν πολλά εφόδια για τη ζωή τους.

📌 Το Cyber bullying έχει εξελιχθεί σε μάστιγα με τα σύγχρονα ιντερνετικά παιχνίδια με challenges που έχουν αποβεί μοιραία για αρκετούς εφήβους ανά χώρα σε όλον τον κόσμο.

Προτείνουμε να γίνονται τέτοιες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας.

👉🏼 Η ΠΡΟΛΗΨΙΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ

Αυτό είναι το σχολείο που επιθυμούμε, ένα 👌εξωστρεφές σχολείο με 🎯 διασχολικές συνεργασίες σε όλα τα επίπεδα προς όφελος τόσο των μαθητών μας όσο της τοπικής κοινωνίας.

Ακολουθεί ο Σχολικός Κανονισμός του Εσπερινού Λυκείου Παλλήνης, όπως συνυπεγράφη στο πρώτο σχολικό μας συμβούλιο και εγκρίθηκε από την προϊσταμένη μας αρχή.

Σχολικό έτος 2023-2024

ΣΧΟΛΙΚΟΣ  ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ – ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Με τον όρο «εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας» εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Οι συνθήκες αυτές πρέπει να αποβλέπουν στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος, το οποίο εξασφαλίζει τη συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, με ανοχή και αναγνώριση.

Έτσι, σύμφωνα με τα παραπάνω οι δημοκρατικές αρχές αναδεικνύονται σε βασικό ποιοτικό στοιχείο του σύγχρονου σχολείου.

Ακόμη, η σχολική κοινότητα είναι μια οργανωμένη ομάδα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας. Η εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής οφείλει να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας.

Για τους παραπάνω λόγους συντάχθηκε ο παρών κανονισμός εσωτερικής λειτουργίας του σχολείου μας με τη συνεργασία μαθητών και καθηγητών και οφείλουμε όλοι να τον τηρούμε.

Α. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Οι καθηγητές οφείλουν:

  • Να προσέρχονται στο σχολείο το αργότερο 19:00 κάθε βράδυ, εκτός και ζητήσουν άδεια απουσίας.
  • Να αντιμετωπίζουν τους μαθητές τους με ευγένεια, κατανόηση και σεβασμό προς την προσωπικότητά τους,
  • να υποστηρίζουν τη μάθηση των μαθητών τους τόσο εντός όσο και εκτός τάξης,
  • να αντιμετωπίζουν τους μαθητές τους με δημοκρατικό πνεύμα, ισότιμα και δίκαια χωρίς διακρίσεις,
  • να διασφαλίζουν την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών εντός του σχολείου.
  • να συμβάλλουν στην διαμόρφωση σχολικού κλίματος που δημιουργεί στους μαθητές αισθήματα εμπιστοσύνης.

Β. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

  1. Οι μαθητές προσέρχονται στο Σχολείο τουλάχιστον πέντε (5) λεπτά πριν από την έναρξη της λειτουργίας του 7:00μμ.
  2. Μαθητής που προσέρχεται καθυστερημένος μετά την έναρξη του μαθήματος και την είσοδο του καθηγητή στην αίθουσα, θεωρείται απών και του καταχωρείται απουσία.
  3. Μπορεί όμως να γίνει δεκτός στην αίθουσα, για να παρακολουθήσει το μάθημα κατά την κρίση του διδάσκοντος. Επίσης καταχωρίζεται απουσία από το διδάσκοντα σε μαθητή που έχει ζητήσει άδεια να βγει για λίγο  από την τάξη και καθυστερεί να επιστρέψει πάνω από 10 λεπτά.
  4. Σε περίπτωση μη έγκαιρης προσέλευσης του διδάσκοντος στην τάξη γίνεται αναπλήρωση. Αν δεν μπορεί να γίνει αυτό, οι μαθητές παραμένουν στο προαύλιο χώρο ή στην τάξη τους και δεν ενοχλούν τη διεξαγωγή των άλλων μαθημάτων.
  5. Οι μαθητές που προσέρχονται στο Σχολείο παρακολουθούν όλο το διδακτικό ωράριο. Εάν για οποιονδήποτε λόγο πρέπει να λείψουν, τους χορηγείται άδεια μόνο από τη Διεύθυνση του Σχολείου, οι απουσίες τους όμως καταχωρούνται.
  6. Οι μαθητές οφείλουν να φέρουν μαζί τους όλα τα απαραίτητα για τη διδακτική διαδικασία εφόδια (τετράδια, βιβλία, στυλό, κλπ.).
  7. Όλοι, διδάσκοντες και διδασκόμενοι, συμβάλλουν στη διαδικασία της μάθησης, για την ομαλή λειτουργία της οποίας είναι όλοι υπεύθυνοι και το συντονισμό της αναλαμβάνει ο διδάσκων. Πρέπει λοιπόν να αποφεύγονται άσκοπες διακοπές ή παρεμβάσεις ή συμπεριφορές που μπορεί να προσβάλουν τους συμμετέχοντες ή να ανακόψουν τη διαδικασία. Ο διδάσκων δεν επιτρέπει τέτοιες αποκλίσεις και έχει την υποχρέωση, στα πλαίσια της παιδαγωγικής του ευθύνης, να επικρίνει τέτοιες συμπεριφορές ή ακόμη και να απομακρύνει από την αίθουσα όσους μαθητές παρακωλύουν με οποιονδήποτε τρόπο τη διαδικασία.
  8. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής αποβληθεί από την αίθουσα, πηγαίνει στη Διεύθυνση του Σχολείου χωρίς να προβάλει καμιά αντίρρηση. Η Διεύθυνση τον απασχολεί με τον πιο πρόσφορο τρόπο.
  9. Ο μαθητής που θεωρεί ότι άδικα αποβλήθηκε συζητά με το διδάσκοντα και προσπαθούν από κοινού, στα πλαίσια του αλληλοσεβασμού και της αλληλοκατανόησης, να ερμηνεύσουν τη στάση τους. Εάν ο μαθητής δεν πεισθεί για την αναγκαιότητα της επίπληξης, έχει το δικαίωμα να συζητήσει το προκύψαν πρόβλημα με τον υπεύθυνο καθηγητή του τμήματός του και με τη Διεύθυνση του Σχολείου, εάν συνεχίσει να θεωρεί ότι αδικήθηκε.
  10. Το κουδούνι για διάλειμμα δε σημαίνει άμεση διακοπή του μαθήματος. Οι μαθητές αποχωρούν από την αίθουσα μετά το πέρας της διαδικασίας του μαθήματος με την υπόδειξη του καθηγητή. Σε περίπτωση κακοκαιρίας οι μαθητές κινούνται στους διαδρόμους του σχολείου.
  11. Οι μαθητές στους οποίους ανατίθενται ειδικά καθήκοντα (απουσιολόγου κ.α.) τα εκτελούν με ευσυνειδησία και συνέπεια και φέρουν ευθύνη για κάθε τι που οφείλεται στην παραμέλησή τους.
  12. Σε περίπτωση απουσίας από το Σχολείο οι μαθητές οφείλουν να πληροφορούνται για τις διδαχθείσες ενότητες και τις εργασίες που ανατέθηκαν στους μαθητές, ώστε να προετοιμάζονται ανάλογα και να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την επόμενη διδακτική ενότητα.

Γ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

  • Δεν επιτρέπεται, για λόγους ασφάλειας, σε οποιοδήποτε εξωσχολικό πρόσωπο, εκτός από τους γονείς και τους κηδεμόνες των μαθητών η είσοδος στο χώρο του Σχολείου. Κατά συνέπεια, η συνάντηση μαθητή με τέτοια πρόσωπα στο χώρο του Σχολείου δεν επιτρέπεται.
  • Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα σε όλους τους χώρους του Σχολείου. Δεν επιτρέπεται στα διαλείμματα η άσκοπη παραμονή των μαθητών στις τουαλέτες του σχολείου.
  • Διδάσκοντες και μαθητές πρέπει να σέβονται και να φροντίζουν το περιβάλλον και να προστατεύουν την περιουσία του Σχολείου που ανήκει σε όλους. Η οποιαδήποτε λοιπόν φθορά εκτός από την παιδαγωγική ποινή συνεπάγεται και την οικονομική επιβάρυνση του γονέα τού υπαίτιου ή του ίδιου αν είναι ενήλικας, για την αποκατάστασή της.
  • Τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών και μεταξύ μαθητών και καθηγητών πρέπει να διακρίνει ο αλληλοσεβασμός και η αλληλοκατανόηση σε πλαίσιο συνεργασίας και ευγένειας. Όπως είναι εύλογο μια τέτοια στάση δεν επιτρέπει χειροδικίες, απρεπείς αστεϊσμούς και γενικότερα υβριστική και ανάρμοστη συμπεριφορά.
  • Καθώς η συμπεριφορά αποτελεί δείγμα αγωγής, οι μαθητές πρέπει να έχουν ιδιαίτερη συναίσθηση ότι με την απρεπή συμπεριφορά τους εντός  και εκτός Σχολείου δυσφημούν το σχολείο τους, τους ίδιους και την οικογένειά τους.
  • Η εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου προϋποθέτει τη συνεργασία και το διάλογο διδασκόντων και διδασκομένων, με στόχο όχι μόνο την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν αλλά και τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της σχολικής ζωής.
  • Οι μαθητές και οι γονείς τους ενημερώνονται από τη Διεύθυνση του σχολείου για τον παρόντα κανονισμό και τον αποδέχονται. Ο  παρών κανονισμός που αποτελεί ένα συμβόλαιο ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, έχει ενσωματώσει τις παρατηρήσεις καθηγητών, μαθητικών συμβουλίων και γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας και έχει γίνει αποδεκτός από αυτούς. Η Εφαρμογή του πιστεύουμε ότι  θα διευκολύνει την εκπαιδευτική διαδικασία  προς όφελος κυρίως των μαθητών μας.
  • Δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε όλες και όλους, ανεξάρτητα από το φύλο, το χρώμα, την εθνότητα, την κοινωνική προέλευση, τις θρησκευτικές και πολιτικές πεποιθήσεις, την ηλικία, τη σωματική υγεία και ακεραιότητα.
  • Αναγνωρίζουμε ότι κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Είμαστε όλοι ίσοι, αλλά όχι ίδιοι. Σεβόμαστε κάθε άνθρωπο. Προασπιζόμαστε την ακεραιότητα της προσωπικότητάς του.
  • Αναγνωρίζουμε τις αρμοδιότητες των άλλων και φροντίζουμε ώστε η στάση μας και η συμπεριφορά μας να μην έρχεται σε σύγκρουση με αυτές.
  • Επιδιώκουμε να γνωρίσουμε τις απόψεις των άλλων και υποστηρίζουμε το δικαίωμα έκφρασης.
  • Δεχόμαστε τις αποφάσεις της πλειοψηφίας και σεβόμαστε το δικαίωμα της μειοψηφίας να εκφράζει τις απόψεις της.
  • Επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με τους άλλους και αναζητούμε τρόπους συνεργασίας ακόμη και όταν υπάρχουν διαφωνίες και αντιρρήσεις.
  • Συμβάλλουμε στην αρμονική συνύπαρξη του ανθρώπου με όλα τα όντα στη φύση και είμαστε αντίθετοι σε κάθε μορφή καταστροφής του φυσικού περιβάλλοντος.
  • Αναγνωρίζουμε την ιδιαιτερότητα των χώρων και της λειτουργίας τους και φροντίζουμε ώστε η συμπεριφορά μας να είναι ανάλογη.

Τηρούμε τους κανονισμούς της σχολικής μας κοινότητας και συμβάλλουμε δημιουργικά στη διαμόρφωσή τους.

Στο Δήμο Παλλήνης ο νέος Δήμαρχος έχει να αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις και προβλήματα. Πέραν του κτηριακού στα σχολεία του Δήμου πρέπει να αντιμετωπιστούν και οι καθυστερήσεις στην επίλυση του αποχετευτικού δικτύου. Είναι γεγονός ότι οι αποφράξεις φρεατίων αποχετεύσεων είναι στην καθημερινότητα των εταιρειών και διευκρινίζουμε.

Εφόσον οι περισσότερες πολυκατοικίες του Δήμου Παλλήνης δεν είναι συνδεδεμένες με το κεντρικό δίκτυο της ΕΥΔΑΠ, αναγκαστικά λειτουργούν βόθροι. Αυτοί με τη σειρά τους απαιτούν άδειασμα βόθρου με αποτέλεσμα τις γνωστές δυσοσμίες από τα βυτιοφόρα οχήματα.

Ποια προβλήματα εντοπίζονται στις αποφράξεις φρεατίων αποχέτευσης στην Παλλήνη;

Οι αποφράξεις φρεατίων στην Παλλήνη είναι πάρα πολύ συχνές, διότι τα αποχετευτικά δίκτυα δεν έχουν συνδεθεί με το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ. Άρα οι υπερχειλίσεις βόθρων επιβαρύνουν τα υπάρχοντα δίκτυα. Έτσι το κόστος στα κοινόχρηστα είναι αυξημένο, όπως αυτό καταμερίζεται στους ενοίκους μίας πολυκατοικίας.

Τι πρέπει να αντιμετωπίσει ο νέος Δήμαρχος με κάποιες ύποπτες μονοκατοικίες;

Πολλοί δημότες έχουν αντλίες λυμάτων, και όταν βρέχει τις δουλεύουν και ρίχνουν τα λύματα από το βόθρο τους στο δίκτυο ομβρίων υδάτων. Έτσι ρυπαίνουν συνολικά το Δήμο αλλά και παρακείμενους Δήμους, διότι αυτά τα ακάθαρτα ύδατα αποτελούν εστίες μόλυνσης για το ζωικό βασίλειο.

Πρωταρχικό ζήτημα η βελτίωση των συνθηκών ζωής!

Με την ενδεχόμενη αυστηροποίηση του κώδικα αλλά και την εφαρμογή του ίσως συνετιστούν οι απροσάρμοστοι πολίτες, που τσιγκουνεύονται την εκκένωση βόθρου. Από το λάθος ενός πληρώνουν όλοι, άρα αυτός πρέπει να αποθαρρυνθεί να το επαναλάβει.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΦΕΚ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΒΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΤΟΥΣ 2023 ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ.

Διαβάστε περισσότερα